تراپيپر: دانلود مقاله انگليسي - دانلود مقاله تخصصي
دانلود مقاله انگليسي

همه چيز درباره ريپورتاژ آگهي

همه چيز درباره ريپورتاژ آگهي

در مقاله پيش رو تلاش كرديم تا شما را با ريپورتاژ آگهي يا همان تبليغ آگهي آشنا كنيم و نحوه نوشتن يك رپورتاژ آگهي خوب و داشتن يك روابط عمومي ديجيتال مناسب را براي تان تشريح كنيم. تا به راحتي و با اصول منظم و درست بتوانيد براي محصول مورد نظر خود بازاريابي كنيد يا سئوي سايت خود را از طريق رپرتاژ بالا ببريد. براي اين كه بيشتر راجب اينكه رپورتاژ آگهي چيست بيشتر بدانيد تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

 

ريپورتاژ آگهي يا همان  چيست

در ابتدا ممكن است ريپورتاژ آگهي كلمه نا آشنايي براي تان باشد و اصطلاح آن به گوش تان هم نخورده باشد. پس بهتر است در آغاز به تعريف ريپورتاژ يا رپورتاژ بپردازيم. همان طور كه در مقدمه بيان شد، ريپورتاژ آگهي با تبليغ آگهي ارتباط دارند. به اين معني كه شما تبليغ محصول يا سايت خود را در قالب و چهار چوب يك متن و مقاله خبري و با لينك سايت خود در يك سايت خبري يا هر سايت مناسب منتشر كرده و براي هميشه آن را تبليغ مي كنيد و به اين ترتيب است كه مي توانيد رتبه سايت خود را پايين آورده و محصول خود را به فروش برسانيد.

نقش ريپورتاژ آگهي در بهبود سئو و افزايش مشتري

فرض كنيد شما در سايت فروش خود براي كالا يا محصول مورد نظرتان تبليغ مي كنيد و انتظار داريد محصول تان با تعداد بالا به فروش برسد. اما بايد بگوييم در سايت هاي با رتبه بالا اين روش اصلا جواب نمي دهد. كسي به حرف شما و تبليغ شما توجه نخواهد كرد يا حتي افراد زيادي وارد سايت شما نمي شوند كه تبليغ تان را ببيند. پس سوال اين جاست بايد چه كاري انجام داد؟ يكي از بهترين كار اين است كه ريپورتاژ آگهي تان را در سايت هاي خبري بزرگ يا سايت هاي معروف و مجلات معتبر منتشر كنيد.

اين كار تاثير ويژه اي در ديده شدن شما دارد. اولا تعداد افراد زيادي از اين سايت هاي خبري بازديد مي كنند و باعث مي شود كه حداقل يك بار آگهي شما را بخوانند. در ثاني آن ها به اعتبار اين سايت هاي بزرگ اعتماد دارند و شما را تاييد خواهند كرد و علاقه پيدا مي كنند وارد سايت شما شده و از محصول شما خريداري كنند.

ساختار و چهارچوب يك ريپورتاژ آگهي اصولي

نوشتن يك ريپورتاژ آگهي مناسب چهارچوب و اصول خاص خود را دارد. يك ريپورتاژ آگهي خوب بايد علاوه بر متن اصلي داراي عنوان مناسب بين ۱۳۰ تا ۱۷۰ كلمه باشد و حتما از كلمه كليدي اصلي در عنوان مقاله استفاده كنيد. بعد از انتخاب يك عنوان مناسب، بايد براي جلب توجه خواننده كه ترغيب شود ادامه متن و ريپورتاژ آگهي شما را بخواند يك مقدمه يا چكيده مناسب كه حاوي مهم ترين اطلاعات متن اصلي و موضوع تبليغ آگهي شما است، را بنويسيد.

در ابتداي متن بهتر است موقعيت مكاني دفتر كارتان و همين طور تاريخ مناسب را درج كنيد. حال نوبت به نوشتن متن اصلي تبليغ آگهي شما است. سعي كنيد در متن اصلي هدف كلي خود را خلاصه و مفيد بيان كنيد. در حدود چند پاراگراف براي متن اصلي كافي است و بهتر است از كلمات كليدي در متن استفاده كنيد. در مرحله آخر هم اطلاعاتي درباره شركت و آدرس و شماره تلفن و هم چنين لينك مورد نظرتان را قرار دهيد.

قوانين نوشتن يك ريپورتاژ آگهي خوب و عالي

علاوه بر رعايت چهارچوب بالا بايد كار هاي ديگري را نيز انجام داد. براي مثال هرگز متن ريپورتاژ آگهي خود را از ديگر تبليغات آگهي كپي نكنيد. اين كار از اعتماد مخاطب مي كاهد.

سعي مطالبي را بنويسيد كه كار شما و محصول شما را از محصولات ديگر شركت ها متمايز مي كند و يك ويژگي مثبت براي محصول تان تلقي مي شود. استفاده از كلمات و جملات اغوا كننده مفيد است به شرط اين كه اصل صداقت را زير پا نگذاريد. مخاطبين خود را بشناسيد تا بتوانيد بهتر بنويسيد. شروع متن تان را محكم و با جملات و كلمات پر انرژي و موثر آغاز كنيد.

گران بودن ريپورتاژ آگهي يك سايت، به معناي اثربخشي بيشتر نيست!

رسانه ها با توجه به ويژگي ها و مدت زمان فعاليت خود، مبلغي براي درج رپورتاژ آگهي به شما ارائه مي كنند! يكي از تفكرات اشتباهي كه باعث مي شود تا نتيجه خوبي از ريپورتاژ آگهي نگيرند. در واقع افراد گاهي اوقات فكر مي كنند كه اگر هزينه رپورتاژ آگهي يك رسانه گران تر باشد، آن رسانه كمك بيشتري به رشد سايت مي كند؛ در حالي كه فاكتورهاي زيادي در قيمت گذاري رسانه ها تاثيرگذار هستند. گاهي اوقات رسانه ها به دليل تخصصي بودن و جذب مخاطبان يك حوزه خاص، قيمت بسيار بالايي براي رپورتاژ آگهي تعيين مي كنند! اين رسانه براي كسب و كارهاي مرتبط با آن حوزه مي تواند بسيار عالي عمل كند اما براي كسب و كاري كه ارتباطي با آن حوزه ندارد، به اندازه كسب و كار مرتبط تاثيرگذار نخواهد بود. بنابراين فاكتورهاي مختلفي به غير از هزينه ريپورتاژ آگهي در اين مورد تاثيرگذار هستند كه به بررسي دو مورد از مهم ترين آن ها مي پردازيم:

  • ويژگي هاي رسانه

گاهي اوقات كسب و كارها بودجه كافي براي پرداخت هزينه ريپورتاژ آگهي گران قيمت را دارند، اما اين مسئله هميشه به نفع كسب و كارتان نيست! ويژگي هاي رسانه موردنظر يكي از مهم ترين فاكتورهايي است كه بايد براي خريد ريپورتاژ آگهي به آن دقت كنيد. به عنوان مثال مرتبط بودن كسب و كارتان با آن رسانه، دامين اتوريتي، كيفيت محتوا و… همگي از ويژگي هايي هستند كه در كنار قيمت گذاري بايد حتماً به آن توجه كافي داشته باشيد.

  • مخاطبان رسانه

مخاطبان هر رسانه ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند! هر چقدر مخاطبان هدف شما به مخاطبان آن رسانه نزديك تر باشد، احتمال آن كه كاربران آن سايت به مشتريان كسب و كار شما تبديل شوند بيشتر خواهد بود. بنابراين هنگام خريد ريپورتاژ آگهي حتماً بايد مخاطبان آن رسانه را در نظر داشته باشيد تا بهترين نتايج را از آن بگيريد.

بنابراين هميشه گران بودن ريپورتاژ آگهي به معناي خوب بودن آن نيست! حتماً بايد به ويژگي هاي آن رسانه و مرتبط بودن با كسب و كارتان دقت كنيد. در اكثر مواقع خريد رپورتاژ آگهي از يك سايت مرتبط و با رتبه متوسط بهتر از خريد ريپورتاژ آگهي از رسانه هاي بزرگ اما غيرمرتبط است.

اشتباهات رايج در ريپورتاژ آگهي

درست است كه ريپورتاژ آگهي يك قاعده خاص دارد، اما به اين دليل نيست كه شما مانند يك مقاله دانشگاهي بخواهيد متن رپرتاژ آگهي خود را بنويسيد. اين گونه سبك نوشتن اين نكته را به مخاطب القاء مي كند كه شما تنها قصد داريد اطلاعاتي را به خواننده دهيد.

اما اين طور نيست پس اين اشتباه را هرگز انجام ندهيد. متن مقاله را طوري ننويسيد كه خواننده وقتي به جايي از متن شما رسيد ديگر علاقه اي به خواندن ادامه مطلب نداشته باشد. همه بخش هاي متن بايد جذاب و مفيد باشد. پس از كوتاه نويسي هرگز نترسيد.

نكات مهم در نحوه نوشتن ريپورتاژ آگهي

نحوه نوشتن يك ريپورتاژ آگهي  خوب جزئيات و نكات ريز خاصي دارد. براي مثال وقتي شما مي خواهيد ريپورتاژ آگهي تان را در يك سايت خبري منتشر كنيد، نوشتن يك متن تبليغي ساده اصلا جذاب نيست. كاربران و خوانندگان سايت هاي خبري براي خواندن خبر به اين سايت ها وارد مي شوند. پس بهتر است متن تبليغ تان را كمي به سمت و سوي يك متن خبري سوق دهيد تا خواننده ترغيب شود، آگهي تان را تا انتها بخواند و وارد لينك سايت تان شود.

بهتر است آگهي تان را در سايت هاي پر بازديد مثل سايت هاي خبري، سايت هاي مرتبط با موضوع تان يا سايت هاي با سئو مناسب ارائه دهيد. هرچه غير مستقيم تر تبليغ تان را بكنيد موفق بيش تري در جذب مخاطب به دست آورده ايد.اهميت توليد محتوا در ريپورتاژ خبري

توليد محتوا مهم ترين بخش در ريپورتاژ خبري است كه باعث بهبود سئو مي شود. هر چه متن تان خلاقانه و با هشياري تمام و در نظر گرفتن اصول نوشته شود، علاوه بر اين كه تاثير زيادي در مخاطب گذاشته حتي باعث مي شود، كاربران و ديگر سايت هاي خبري از آگهي شما استفاده كنند و آن را در سايت هاي خود باز نشر كنند كه اين كاملا به نفع شما است.

محتوا تنها متن نيست سعي كنيد تصاوير مناسب و متناسب با متن و آگهي تان را در متن رپرتاژ قرار دهيد. گاهي قرار دادن يك تصوير جذاب خود به تنهايي باعث جذب مخاطب خواهد شد.

اما در پايان بسيار سپاس گزاريم كه با ما همراه شديد و اين متن را مطالعه فرموديد. اميدواريم اين مقاله كمك خوبي به شما كرده باشد و اطلاعات مفيدي در اختيارتان قرار داده باشيم و در آينده بتواند نقش مفيدي در بهبود كار شما داشته باشد.

چه كنيم تا ريپورتاژ خبري تاثيرگذاري بالايي داشته باشد؟

  • در نوشتن متن اعتدال را رعايت كنيد. متن رپورتاژ نبايد بيش از اندازه طولاني و يا خيلي كوتاه باشد.
  • از پرداختن به تمامي جزئيات خودداري كنيد و به چند مورد خاص اشاره كنيد تا مخاطب براي پيگيري ساير جزئيات به وب سايت شما مراجعه كند.
  • استفاده از متن روان فراموش نشود. از بكارگيري كلمات دشوار تا حد امكان خودداري كنيد.
  • متن را نه بصورت تبليغ بلكه با محوريت مصاحبه يا گزارش بنويسيد.
  • به تيتر اصلي متن بايد توجه ويژه اي شود. از تيتر جذاب و فراگير استفاده كنيد.
  • در متن نوشتار حتما به وِيژگي خاص محصول تاكيد كنيد تا بتواند كنجكاوي مشتريان را تحريك كند.
  • استفاده از عكس ها و فيلم هاي اختصاصي به همراه محتواي با كيفيت توصيه مي شود.
  • استفاده از كلمات كليدي و مرتبط با رپورتاژ را فراموش نكنيد.
  • لينك هاي مرتبط در متن رپورتاژ آورده شود.
  • به تعدادخريد بك لينك ها توجه شود و نبايد از ۴ بك لينك بيشتر شود.
  • متني كه براي محتواي ريپورتاژ آگهي اختصاص مي دهيد، بين ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ كلمه باشد.
  • به هيچ وجه از مطالب كپي شده استفاده نكنيد.
  • سعي كنيد لينك هاي بكار برده شده بصورت فالو باشه
  •  
  •  
  • قيمت ريپورتاژ آگهي چگونه مشخص مي شود؟

در برخي موارد شما مي توانيد از ريپورتاژ آگهي رايگان استفاده كنيد. گاها تعدادي از وبسايت ها با تعيين شرايط ويژه اي اقدام به انتشار رپورتاژ آگهي رايگان مي كنند. ممكن است آنها اين خدمات رايگان را براي مدت زمان محدود و در جشنواره هاي معيني ارائه كنند، و يا بعد از سفارشات متعدد نرخ تخفيفات را تا حدي بالا ببرند كه رپورتاژ شما به صورت رايگان يا با هزينه بسيار اندك انتشار يابد.

گاهي هم ممكن است كه لازم باشد كه براي آن هزينه پرداخت كنيد بطور كلي هزينه رپورتاژ آگهي در سايت هاي مختلف، متفاوت مي باشد و چند مورد در متفاوت بودن قيمت ها موثر است كه به آن ها اشاره مي كنيم:

  • ميزان اعتبار يك سايت: سايت هاي مختلف از درجه اعتبار متفاوتي برخوردار هستند برخي از سايت ها بسيار مشهور هستند لذا هزينه دريافتي آن ها براي رپورتاژ بيشتر خواهد بود.
  • اسپم اسكور: يك ابزار است كه با استفاده از آن مي توان فعاليت هاي لينكي مجاز يك سايت را بررسي كرد. براي بررسي از امتياز صفر تا صد استفاده مي شود هرچقدر اين عدد به صفر نزديكتر باشد احتمال اسپم بودن سايت كم تر است لذا هزينه رپورتاژ آگهي در آن نيز بيشتر خواهد بود.
  • رتبه الكسا: يكي ديگر از مواردي كه در تعيين قيمت رپورتاژ آگهي نقش دارد مربوط به رتبه الكسا آن است. رتبه الكسا نشانگر ميزان ترافيك سايت است زماني كه رتبه الكسا پايين باشد يعني سايت بازديد بالايي دارد لذا براي درج آگهي در آن هزينه بيشتري در مقايسه با سايت هايي با بيشترين رتبه الكسا دريافت مي شود.
حتما بخوانيد :  رپرتاژ آگهي چيست همه چيز درباره رپرتاژ خبري

چقدر لازم است تا براي ريپورتاژ هزينه كنيم؟

رپورتاژ آگهي يكي از مهم ترين روش هاي تبليغاتي است كه در حال حاضر از تاثير فراواني نيز برخوردار است با توجه به تاثيري كه رپورتاژ آگهي در مقايسه با ساير روش هاي تبليغي دارد و همچنين در مقايسه با هزينه اي كه روش هاي تبليغاتي ديگر دارد از قيمت بسيار مناسبي برخوردار است و شما با پرداخت كمترين هزينه مي توانيد رپورتاژ آگهي خود را در معرض ديد مخاطبان خود قرار دهيد.

البته توجه داشته باشيد كه برخي از سايت ها و كمپين ها وجود دارند كه اقدام به درج رپورتاژ آگهي رايگان مي كنند كه شما مي توانيد از خدمات آن ها نيز استفاده كنيد. اگر واقعا به دنبال رشد كسب و كار يا خدمات خود هستيد، حتما بيشترين هزينه را براي رپورتاژ آگهي اختصاص دهيد.

از چه سايتي ريپورتاژ آگهي بخريم؟

حالا در اين قسمت به طور كامل و جامع درباره شرايط يك سايت خوب براي خريد رپورتاژ صحبت خواهيم كرد. به طور كلي سايت هايي مي توانند اقدام به فروش رپورتاژ آگهي كنند كه داراي ويژگي هايي باشند. همچنين شما در هنگام خريد رپورتاژ آگهي مي بايست به كليه نكاتي كه در ادامه درباره آنها صحبت خواهيم كرد، توجه داشته باشيد. و به درستي آنها را بررسي كنيد.

به طور كلي ۴ فاكتور بسيار مهم در رابطه با انتخاب سايت وجود دارد : ۱- رتبه الكسا سايت ۲- سن دامنه ۳- اتوريتي ۴- موضوع سايت و چندين فاكتور ديگر كه بزودي قرار خواهيم داد

رتبه الكسا سايت

اولين نكته اي كه بايد مدنظر قرار دهيد، رتبه الكسا سايت است. الكسا نام سايتي مي باشد كه تمامي سايت هايي كه در دنيا فعاليت دارند را با توجه به معيارهايي طبقه بندي مي كند. و اين طبقه بندي را هم نسبت به آمريكا و هم نسبت به كشور مبدا تعيين مي كند. به طور مثال رتبه سايت هاي ايراني را هم در ميان كل سايت هاي دنيا و هم در ميان كل سايت هاي ايران نمايش مي دهد.

حالا به چه دليل رتبه الكسا سايت مهم مي باشد. قطعا هرچه رتبه الكسا سايت كمتر باشد و به عدد يك نزديك باشد، مناسب تر است. به اين دليل كه اين مسئله بيانگر اين نكته است كه سايت مورد نظر داراي ترافيك و بازديد خوبي مي باشد. يكي از عوامل رتبه بندي سايت ها در الكسا، ميزان ترافيك سايت ها مي باشد.

دومين نكته در رابطه با الكسا سايت، نشان دهنده سئو قوي آن سايت مي باشد. همانطور كه در بالا به آن اشاره كرديم، يكي از دلايل رپورتاژ گرفتن بك لينك است. رتبه الكسا بالا باعث مي شود مخاطان زيادي به طور مستقيم از سايت ديدن كنند.

بنابراين زماني كه رتبه الكسا سايت بهتر است، نشان دهنده اين نكته است كه بازديدهاي اين سايت بيشتر است. و تعداد افراد بيشتري به رپورتاژ آگهي شما جذب خواهند شد. در اين مرحله اگر در هنگام توليد رپورتاژ به مسائلي كه گفته شد به درستي عمل كرده باشيد، شاهد اين موضوع خواهيد بود كه افراد بسياري از طريق اين سايت ها به سمت سايت شما روانه خواهند شد.

سن دامنه سايت

يكي ديگر از نكاتي كه در هنگام خريد رپورتاژ آگهي از سايت ها مي بايست به آنها توجه داشت، سن دامنه است. قطعا هر چقدر كه سن دامنه بيشتر باشد، نشان دهنده اين نكته است كه سايت مدت زمان طولاني است كه در حال فعاليت مي باشد.

هرچقدر سن دامنه سايت بيشتر باشد، مخاطبان بيشتري براي سايت به همراه خواهد داشت. بسياري از سايت هايي كه مدت زمان طولاني از فعاليت آن گذشته، به نوعي تبديل به برندي در ذهن مخاطبان شده اند. يا به بياني ديگر مي توان گفت كه مشتريان وفادار بيشتري اين نوع سايت ها خواهند داشت.

از لحاظ بك لينك گرفتن نيز سن دامنه بسيار تاثير گذارتر مي باشد. به طور كل هر بك لينكي از هر سايتي داراي ارزش و اهميتي متفاوت مي باشد.

دامين اتوريتي

به طور كلي دو نوع اتوريتي داريم. دامين اتوريتي و پيج اتوريتي. اما در ميان اين دو دامين اتوريتي از اهميت بيشتري برخوردار مي باشد. شما براي درك اعتبار و شهرت يك سايت مي بايست به دامين اتوريتي آن سايت توجه داشته باشيد.

دامين اتوريتي معياري مي باشد كه توسط سايت MOZ در اختيار كاربران قرار مي گيرد. شاخص رتبه بندي اين سايت ها بين ۰ تا ۱۰۰ است. كه هر چه دامين اتوريتي يك سايت بالاتر باشد، نشان دهنده اعتبار و قدرت بيشتر آن سايت است.

شما براي اينكه بتوانيد دامين اتوريتي يك سايت را مشاهده كنيد، مي بايست به سايت MOZ مراجعه كنيد و يا سايت هايي كه اين اطلاعات را در اختيار شما قرار مي دهند را شناسايي كنيد. سپس از رتبه دامين اتوريتي آنها آگاه شويد.

دامين اتوريتي اعتبار دامنه و سايت را به طور كلي به شما نشان مي دهد. ولي پيج اتوريتي تنها اعتبار يك صفحه از سايت را به شما نشان ميدهد. تفاوت دامين اتوريتي و پيج اتوريتي در اين زمينه مي باشد. . شما در هنگام انتخاب سايت مي بايست به دامين اتوريتي آن توجه داشته باشيد.

موضوع سايت

نكته بعدي كه مي بايست به آن توجه داشته باشيد، موضوع سايتي مي باشد كه قصد خريد ريپورتاژ آگهي از آن را داريد. اين گزينه نسبت به گزينه هاي ديگر اهميت كمتري دارد. به اين دليل كه امكان داد ريپورتاژ آگهي شما در رابطه با يك سايت خاص و يك كسب و كار خاص باشد. در اين صورت پيدا كردن سايتي كه هم موضوع با سايت شما باشد و نكاتي كه در بالا به آن اشاره كرديم را نيز داشته باشد، دشوار است.

بسياري از سايت هاي قوي و معتبري كه رپورتاژهاي آگهي هاي مناسب را مي فروشند، اغلب آنها سايت هايي مي باشند كه در حوزه هاي مختلفي در حال فعاليت هستند. و مي توانند با توجه به زمينه و موضوع رپورتاژ آگهي شما، دسته بندي مناسبي را انتخاب كنند. و در آن دسته رپورتاژ شما را منتشر كنند.

حتما بخوانيد :  چرا نبايد رپورتاژ زامبي بنويسيم؟

ولي اگر در رابطه با موضوع رپورتاژ  كسب و كار شما، سايت هايي با همان عناوين و يا موضوعاتي نزديك به آن وجود دارد، بهتر و مناسب تر است كه رپورتاژ آگهي را از آن سايت هايي خريداري كنيد.

به طور كلي خريد رپورتاژ آگهي از سايت هاي معتبر و مناسب باعث مي شود كه شما بتوانيد به سرعت به اهدافي كه در رابطه با سايت خود داشتيد، دست پيدا كنيد. رپورتاژ آگهي از چند منظر بسيار مهم مي باشد. اولين دليل اين نكته است كه رپورتاژ براي هميشه در آن سايت باقي مي ماند و مانند تبليغات مستقيم نيست كه بعد از مدتي تعويض شود.

نكته بعدي در رابطه با ريپورتاژ آگهي گرفتن بك لينك هاي معتبر و بسيار تاثيرگذار براي سايت هاي شما مي باشد. و آخرين نكته اين مسئله است، كه شما توانسته ايد كسب وكار خود را مفصل توضيح دهيد و افراد بيشتري را جذب آن كنيد. به نظر ما تاثير رپورتاژ آگهي به مراتب طولاني مدت تر از آگهي و تبليغات است.

چرا بايد از ريپورتاژ آگهي استفاده كنيم؟

رپورتاژهاي آگهي اگر با توجه به اصول حرفه اي نوشته شوند و همچنين در سايت هاي معتبر انتشار داده شوند مي تواند مزيت هاي زيادي براي صاحبان كسب و كارها و همچنين وب سايت ها داشته باشد در ادامه به مهم ترين مزيت هاي رپورتاژ آگهي اشاره خواهيم كرد كه شامل موارد ذيل هستند:

  • بيشتر ديده مي شويد

از آنجا كه رپورتاژ آگهي و خبري از جامعيت و فراگيري بالايي برخوردار است به شما اين امكان را مي دهد كه از كمپين هاي مختلفي براي تبليغات خود استفاده كنيد كه اين كمپين ها مي تواند سايت هاي پرترافيك و پرمخاطب، شبكه هاي مجازي، رسانه هاي مكتوب و… باشد. با توجه به گستردگي آن يك فرصت ايده آل براي شما است تا بتوانيد آگهي خود را به ديگران برسانيد و اين سبب خواهد شد كه بازديد از تبليغات شما بيشتر شود و در نتيجه شما به هدف يا اهداف مورد نظر خود مي رسيد.

  • براي همه مناسب است

مزيت مهم رپورتاژ براي سايت اين است كه تمامي كسب و كارها مي توانند از آن استفاده كنند و با توجه به اهدافي كه دارند از روش هاي رپورتاژ آگهي براي رسيدن به آن بهره ببرند. كسب و كار شما در هر درجه و مرحله اي كه باشد شما با استفاده از رپورتاژ آگهي مي توانيد در گسترش و رونق آن گام هاي مهمي را برداريد.

  • سبب برندسازي و افزايش اعتبار برند مي شود

زماني كه شما محتواي مربوط به برند خودتان را در سايت ها، نشريات و كانال هاي پربازديد نشر مي دهيد سبب مي شود كه برند شما بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد و تداوم انتشار آن در كمپين هاي مختلف موجب اعتبار سازي برند مي شود.سئوي سايت شما با رپورتاژ آگهي بهبود خواهد يافت

يكي از مهمترين مزاياي رپورتاژ آگهي كه باعث محبوبيت بيش از پيش اين روش تبليغاتي در مقايسه با ساير روش ها شده است، تاثير آن بر سئوي وب سايت و بهبود آن مي باشد. رپورتاژ آگهي با دريافت بك لينك منجر به بهبود سئوي سايت و در نهايت ارتقاي رتبه گوگل شما مي شود، بدين ترتيب كه با انتشار يك رپورتاژ در وب سايت هاي معتبر و پربازديد، علاوه بر معرفي برند تان از اين سايت ها لينك دريافت مي كنيد و اين دريافت لينك بدان معني است كه گوگل شما را به عنوان يك وب ‌سايت معتبر و مطرح شناسايي كرده و به تدريج شاهد بالا آمدن سايت خود در گوگل خواهيد بود.

يك ريپورتاژ خبري هرگز حذف نمي شود

يكي ديگر از مهمترين مزاياي رپيورتاژ آگهي كه باعث محبوبيت آن در بين صاحبان مشاغل و كسب و كار شده است، دائمي بودن آن است. شايد تا به امروز اين موضوع كه يك ريپورتاژ آگهي كه در يك سايت پربازديد منتشر مي شود، هرگز از آن سايت حذف نمي شود را نمي دانستيد، به خصوص اگر محتواي مقاله اي كه ارائه داده ايد، جذاب و با كيفيت بوده و توانسته باشد نظر بسياري از كاربران را به خود جلب نمايد، البته هميشه استثنا وجود دارد ولي بيشتر وب سايت ها رپورتاژها را حذف نمي كنند و همين باعث مي شود تا كاربران بيشتري با برند و محصولات شما آشنا شوند و در مدت زمان كوتاهي مي توانيد اعتبار قابل قبولي براي خود كسب كنيد. پس زمان را هدر ندهيد و براي برند معروف شدن يك محتواي ايده آل تهيه و آن را در يكي از وب سايت هاي معتبر و پربازديد منتشر كنيد.

به دنبال وبسايت هاي ارزان براي درج ريپورتاژ آگهي نباشيد !

بيشتر صاحبان وبسايتها به دنبال وبسايت هاي ارزان براي درج ريپورتاژ آگهي ميباشند كه اينكار يك كار اشتباه ميباشد . اگر قصد افزايش رتبه وبسايت خود را داريد و قصد داريد از طريق ريپورتاژ آگهي اينكار را انجام دهيد بهتر است در وبسايت هايي قوي ريپورتاژ آگهي خود را ثبت نماييد چون اينگونه وبسايت ها از كيفيت و نظم بهتري برخوردار هستند و گوگل به اينگونه وبسايت ها اهميت بيشتري خواهد داد نسبت به وبسايتي كه در گوگل جايگاهي ندارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۳:۴۰ ] [ وهاب ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی